تهیه فیش حج،مرکز خدمات فیش حج لبیک

مرکز خدمات فیش حج،خرید و فروش و معاوضه فیش حج عمره و واجب

تهیه فیش حج،مرکز خدمات فیش حج لبیک

مرکز خدمات فیش حج،خرید و فروش و معاوضه فیش حج عمره و واجب


هدف این وبلاگ ( مرکز خدمات فیش حج لبیک ) فضایی امن برای دسترسی آسانتر به تهیه فیش حج و یا فروش فیش حج با قیمت های واقعی و مناسب می باشد.

مدیریت و پشتیبانی مرکز خدمات فیش حج لبیک - احسان پروانه

ارتباط با ما :
شماره های تماس :
09193800047 - 09193800046
09199197146 - 09199197145
09197180240 - 09197180239
شماره پیام کوتاه : 50002346089

  • ۰
  • ۰

گزارش عملکرد سازمان حج ارائه پیشنهادات برای بهبود کیفی سفر زائران





به گزارش پایگاه خبری سازمان حج و زیارت ، عصر روز سه شنبه در جلسه ی شورای عالی حج و زیارت ، ضمن ارائه دادن گزارشی از عملکرد سازمان در دوسال گذشته ، پیشنهاداتی در خصوص با بهبود کیفی سفرهای زائرین سرزمین وحی و اعتاب مقدسه و راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات ارائه کرد. در این جلسه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رییس جمعیت هلال احمر و نمایندگان برخی دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، رییس سازمان حج و زیارت توضیحاتی در رابطه با سابقه تشکیل و فعالیت شورای عالی حج ارائه کرد و به ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در دو سال گذشته پرداخت. رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به برنامه ریزی‌های سازمان حج و زیارت برای ارتقاء خدمات به زائرین خانه خدا و عتبات عالیات در دو سال اخیر، از افزایش اعزام بویژه عتبات، مدیریت به روز و کارآمد، مدیریت زمان سفرها ، تامین حداکثری اقلام مصرفی زائران از داخل کشور، توزیع عادلانه و افزایش کیفی خدمات، کاهش قیمت‌های سفر حج، عمره و عتبات و نیز صرفه جویی در بخش هزینه ها خبر داد..
و ایشان همچنین چالش‌ها و مشکلات موجود در این زمینه را مطرح کرد و پیشنهاداتی برای برون رفت از مشکلات و بهبود کیفی سفرهای زائرین ایرانی ارائه کرد که پس از بحث و بررسی مورد موافقت شورا قرار گرفت

همچنین در این جلسه به موضوع تأسیس دو شرکت «عمران و توسعه امید زائر» و «توسعه زیرساخت های مهر و ماه» در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه ارائه خدمات به زائران عتبات و تأکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تقویت حوزه اقتصاد زیارت اشاره کرد که مورد توجه اعضای شورای حج قرار گرفت.


گرداوری شده توسط مرکز خدمات فیش حج لبیک. احسان پروانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مرکز خريد و فروش فيش حج